referent pozemkové evidence – Krnov

Písemné nabídky včetně strukturovaného životopisu a motivačního dopisu zasílejte elektronicky na prace@lesycr.cz do 27. 12. 2024.

Pracovní místo je vhodné pro muže i ženy.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.

Kvalifikační požadavky na pracovní místo:

  • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání stavební nebo lesnické,
  • odborná praxe min. 3 roky v oblasti pozemkové evidence výhodou,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ - aktivní řidič,
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, internet),
  • osobnostní předpoklady: komunikativnost, samostatnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost, loajalita, asertivita.

Pracovní působnost:

  • zabezpečuje veškerou agendu související s vlastnictvím nebo užíváním pozemků LČR,
  • zabezpečuje agendu související s ochranou pozemků tvořících koryta vodních toků,
  • zabezpečuje agendu spojenou s nájmy, pachty a převody pozemků dle předpisů LČR,
  • připravuje podklady pro majetkové smlouvy,
  • vypracovává návrhy a zpracovává podklady pro majetkoprávní vypořádání a pro odstraňování majetkových nesouladů,
  • zajišťuje geometrické plány a připravuje podklady na pořízení nových GP a znalecké posudky,
  • jedná s příslušnými katastrálními úřady a s ostatními orgány státní správy a úřady,
  • vede číselné a grafické operáty pozemkové evidence,
  • připravuje podklady pro inventarizaci pozemků a provádí nápravu zjištěných rozdílů,
  • spolupráce s věcně příslušnými útvary LČR i externími organizacemi,
  • další povinnosti vyplývající z vnitřních a obecně platných právních předpisů.

Podmínky výkonu práce:

  • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci,
  • odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, roční odměny,
  • systém benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, 200 hodin dovolené, příspěvky z FKSP, stravné apod).

Tři sta darovaných vánočních stromků rozvážíme do pobytových zdravotnických a sociálních zařízení pro děti