Obecné zásady pro reklamní spolupráci
Podnik si stanovil priority v oblasti cílových skupin, podporovaných oblastí a žadatelů.
1.1. Cílové skupiny
Budou hodnocena zejména tato kritéria:
- početnost cílové skupiny (jak velkou skupinu projekt osloví nebo pro ni bude přínosný)
- zacílení projektu (zda projekt zlepší kvalitu života lidí sociálně či zdravotně handicapovaných nebo obdobným způsobem ohrožených, bude-li přínosný pro vzdělávání nebo sportování dětí a mládeže, ochranu přírody a krajiny, zda cílí na propagaci lesnictví, případně je-li celorepublikově významným počinem v oblasti kultury a sportu)
1.2. Podporované oblasti
jsou především:
- Osvěta a propagace hlavních činností poskytovatele zaměřená na širokou laickou veřejnost, včetně dětí a mládeže.
- Školství, zejména oborové.
- Podpora spotřeby dřeva a propagace dřeva jako obnovitelné suroviny při dodržování pravidel dlouhodobě udržitelného hospodaření v lese.
- Činnosti zlepšující životní prostředí utváření krajiny, ochrana přírody a osvětové programy s tímto zaměřením.
- Podpora sportu, zejména mládežnického, se zaměřením na sporty provozované v lese, k lesu a krajině šetrné, turistika, cyklistika, běžecké lyžování a podobně.
- Významné společenské a kulturní události.
- Podpora zdravotně a jinak handicapovaných občanů, zejména projektů s pozitivními dopady do zdraví a kvality jejich života.
- Podpora protipožárních aktivit, (např. dobrovolných hasičů, monitorovacích služeb)
- Podpora chovu chladnokrevných koní a jejich využití v provozu.
1.3. Žadatelé o reklamní spolupráci
Každá žádost bude posouzena také z pohledu kvality zpracování projektu, jeho připravenosti a reálnosti, efektivnosti využití vložených peněz, referencí žadatele a případně pozitivní zkušenosti z minulosti. Při posuzování žádostí budou lépe hodnoceni žadatelé, kteří doloží důvěryhodným způsobem, že pracují efektivně, s nízkými vlastními provozními náklady.
1.4.
Je nepřípustné žádat o reklamní spolupráci více organizačních jednotek LČR současně a je možné žádat pouze jedenkrát ročně.